regn regn regn

Tja!

Regnet öser neeeeer. Jag blir galen. Jag hatar verkligen regn, till och med mer än snö! Och då är det illa. Man blir ju dyngsur på nederdelen av kroppen även fast man har paraply, bajs.

Idag slapp vi iaf vara ute och springa på idrotten pga vädret, det var ju superbra! Vi skulle egentligen möta klassen vi delar salen med men de vågade tydligen inte =D hoho. Så vi körde basket, innebandy och plintfotboll. Askul, jag måste erkänna att jag var grym på alltihopa (H) haha. Fick även låna Angelicas skor eftersom jag glömt mina hemma och ja, vad mer kan jag säga än att de var 5 storlekar förstora ;) Resten förstår ni själva. Råkade haka Matilda med bandyklubban så hon ramla också, förlåt för det gosis =D Resten av dagen har gått supersegt och jobbigt men när jag slutat så ringde jag mamma och fick åka hem med henne. Bara det gjorde dagen bättre så jag slapp gå i regnet. Har precis tryckt i mig pölsa och potatis, det duger. Ikväll blir det bara slappa som fan och kika på Idol. Kanske ska ta och börja på talet i svenskan också... Fårse om jag känner mig tillräckligt duktig för det. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0