poison

Som ni kanske märkte hade jag lite damp igår! Mer än så behöver vi inte gå in på det.

Idag var det en så kallad mördardag! Fick iaf reda på rättskunskaps provet och jag fick G, glad är jag över det! Åkte bil hem istället för buss, alltid en lättnad. Har ätit mat och nu borde jag egentligen sitta och plugga, men tror ni jag gör det? Nej juste. Vi har prov imorgon och duktig som jag är har jag glömt alla instuderingspapper på skolan ;P Och det var i princip det vi skulle kunna på provet, aja får läsa i boken som ett as istället!

Imorgon har vi cooper testet på idrotten, om det inte regnar vill säga! Och vad jag har hört så ska det regnaaaa =D Hoppas hoppas hoppas!

A vediamo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0