please love me or I be gone

Hejhopp

Är snuskigt sugen på att lämna landet för ett tag. Åka till ett varmt, härligt land med mina goingar =) Det skulle vara nåt. Istället för att stanna här i kalla Sverige och gå i skolan. Nej men fy, jag måste skärpa mig, verkligen. Ja jag hatar skolan men jag ska klara ut den. Så är det bara!

Vi i min umgängeskrets har pratat om att ha en utklädnadsfest på lovet =D Möjligtvis på Halloween. Och om det blir så, så har jag inte den blekaste hur jag ska se ut? Kan ni läsare hjälpa mig med det? =D Självklart ska det vara nånting rosa, annars är det ingen idé ;) Tack på förhand you guys.

Godnatt, nu ska jag sussa

Kommentarer
Postat av: emma

Barbapappa ;D han är rosa!

2008-10-21 @ 11:53:26
URL: http://enordin.blogg.se/
Postat av: petra

hahahaha du är galen emma! :D det skulle va dösnyggt ju ;) hahax)

2008-10-21 @ 13:19:36
Postat av: sofia

en gris? :D dom är ju rosa

2008-10-22 @ 23:48:36
URL: http://eshlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0