min dag

Hejhopp

Imorse hade vi klassisk balett på dansen =D Det var väl både roligt och tråkigt, gick ganska segt men det var skoj faktiskt! Kände ibland att jag gärna hade velat vara lite vigare, haha. Efteråt ringde Erika och sa att hon skulle bjuda mig på Sibylla, inte fan tackade jag nej utan skyndade mig att duscha osv och mötte upp henne vid Curres. När vi satt där slog det mig att jag inte ätit där sen 1an? ;o Riktigt bra gjort av mig. Jag har köpt klubbor och godis där men icke mat! Eftersom vi inte hade nåt klassråd så struntade vi i rättskunskapen, vi skulle ändå ha en vikarie. Gick på stan med Steff Didrik och Fia en stund tills bussen kom. Sen jag kom hem har jag städat rummet och lagat mat, inge mer. Snart ska jag iväg på affärn och köpa lite gotta tills ikväll. Åker med 19.00 bussen in till stan till Marie =D Ska mysa tillsammans med henne och Matilda! Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0