lagfest

Igår gick det kanonbra på baletten för mig och Kim på lyften! =D Haha, vi är grymma så är det bara. På slutet när vi skulle strecha på ett visst sett höll jag på att svimma, kändes som att ledbandet i mig knä skulle sprättas upp, eftersom det gjort det tidigare, så jag satt mig ner på backen och körde lite för mig själv. Fy tusan vad jag hatar sånt där! Gick ner på stan efter skolan och väntade på Emelie. Vi köpte Ben&Jerry glass och tog 20 i 5 bussen hem till henne. Vi kikade på Idol, åt glass, fjantade oss och spelade in musikvideor =D Haha, inte överklassiga videor men snygga var de iaf. Slocknade runt 2. Mamma ringde och väckte oss halv 12 och sa att jag skulle ringa Ida och höra ifall jag kunde åka hem med de. Sagt och gjort, jag ringde de och de var på väg redan så de plockade upp mig i farten en sisådär 5 min efter att jag vaknat. Skjutsade hem Petra och sen hem till oss.

Har nästan precis duschat och ska fixa mig. Tror jag ska vila en stund också, är helt körd. Sen klockan 17:00 ska vi befinna oss i Korsta i en lokal på lagfest! Ska äta pizza, leka, umgås och dricka. Hoppas det blir skoj =D Sen efteråt blire kanske iväg på fiesta! Fårse hur läget ser ut. Nejmen nu måste jag nog ta en tupplur. Hare bra, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0