i'm so happy i'm so glad, that i've got you

Hejhopp.

Blev icke skola idag heller. Jag tänkte ju åka dit men då hade mamma sagt till Lena redan att jag inte skulle komma, så det var lika bra. Skitdag ändåså. For in till stan med pappa runt 2 tiden, hämtade böcker på skolan, träffade IdaSlida en snabbis=) Sen for jag till Willys med mamma och pappa. Stooooorhandlade gjorde vi! Word. Kom hem vid 4 och då var det till att städa rummet. Halv 6 for vi till farmor, kussarna kom strax efter och det blev käk. Under kvällen spelade jag, Maria, Cecilia och Sandra mest spel och sjöng =D Super jävla fint. Ni ska ba veta;) Synd bara att jag inte spelade in.. Hoho! For hem vid 10 nångång. Har suttit och kikat på film och smsat till utlandet;) Billigt för mig iaf!(Y)

Inatt drömde jag närmare 20 olika drömmar. Fy farao vad konstiga de var. Hoppade från dröm till dröm och de hade inte den minsta kopplingen till varandra förutom att jag var med i alla(såklart)! De går inte ens att beskriva, helt sick ;P

Imorgon blir det förhoppningsvis paaarty med Emma, Sanna, Ida och kaaanske Matilda=) Och säkert nån fler tös. Det längtar jag till! Nej nu är det snart dags att sova, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0