high school musical 3

Goddag!

Idag var jag tillbaka på skolan! När jag kom in där kändes det som om jag inte varit där på evigheter. 4 dagar för att vara exakt. Fick reda på FEB provet idag och jag gick G. Glad är jag för det. Efter skolan gick jag ner på stan med tjejerna och kikade en stund tills jag for hem. Bakom mig på bussen satt en äcklig alkis som åt en slemmig banan med öppen mun. Ni kan väl tänka er hur det lät? Snuskigt, i promise. Har precis smällt i mig Matildas favvorätt, korv och mackisar, så nu är hon nog avis =D

Ikväll ska jag se premiären på High school musical 3 med mina vänner =D Som vi har längtat. Kvart i 9 börjar den om jag minns rätt. Så vi ska ha en trevlig stund i biomörkret! Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0