here i go again

Brrrrrrrr, det är svinkallt på mitt rum! Men jag vill inte höja elementet för då kommer det vara jättevarmt ikväll och då kan jag inte sova. Stora problem jag har!

Skolan gick jättefort idag tyckte jag, ovanligt fort för att vara måndag. Hade ju mina glasögon för första gången offentligt idag och jag fick många kommentarer om att jag passar i de =D Och tur är väl det! Efter skolan gick jag ner på stan och köpte två tröjor på Gina. Kattis stog i kassan så där fastnade jag en stund och pratade =D Båda två glömde bort att det var kö bakom mig men vi kom på det ganska snabbt så jag sa hejdå och gick till bussen. Träffade Madde där som skulle åka direkt till träningen och sen kom Erika så jag slapp gå hem själv! Har precis ätit middag och nu sitter jag med täcket virat om mig och hackar tänder. Ikväll måste jag göra italienska läxa som vi har tills imorgon.. Crap, jag hatar italienska!!! Super mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0