halloween

Goddagens!!

Har nyss varit ut med hundarna i 40 minuter, skönt men kaallt. Och stackrarna fick stora klumpar av snö i pälsen.

Igår åkte jag på möte på kullen. Vi pratade om framtiden och gick lite överstyr där ett tag ;) Vet inte riktigt vad vi kom fram till.. Hoho, for iaf till Bredsand och träffade Emma vid bussen. Ida klev på lite senare och rätt som det var så var vi inne på Ica Maxi. Fick ett sms av Matilda att vi skulle ringa då vi var där så fick hon skjuts dit, så vi går in i affärn och kikar lite, gick inte att komma fram till Mattans telefon. Då hör vi nån som visslar bakom nå hylla och titt på fan, där var Matilda och Marie de töntarna ;) Hoho. Vi köpte med oss gotta och gick sedan hem till Mattis. Fixade morötterna och allt vad det var sen blev det film. 6 points, rätt bra faktiskt;) Snackade maaassor så Ida blev irriterad eftersom hon ville se filmen =D haha. Halv 12 kom mamma och hämtade oss, skjutsade hem jäntorna sen när jag kom hem såg jag klart på Imagine You And Me sen slocknade jag lika fort datorn stängt av sig.

Ikväll blir det Halloween party hos Didrik =D Skoj skoj. Dock får jag P A N I K för jag vet inte hur jag ska klä ut mig?!?! Orkar inte heller åka in till stan och köpa nånting jag ska ha 1 gång.. Njäe.. Jaja får väl ta nån gammal häx-grej eller så. Haha. I värsta och sista fall får jag väl klä ut mig till Lilla My som Filip sa.. Äsch vi får se!! Nu ska jag smälla i mig lite bubblisar som jag sparat sen igår =D Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0