godkväll

Varför har jag turen/oturen att ha lockigt hår? Eftersom jag har det så ser mitt hår slitet ut även fast jag nästan nyss klippt mig? Hatar det, men det finns inget att göra åt. Tur är väl det att det inte är slitet egentligen då. Och faktiskt gott folk, så har mitt hår blivit mycket starkare och bättre nu =D Till och med aningens tjockare!!! Haha. Under sommarn plattade jag typ aldrig håret och hade inte hårspray i jämt och ständigt och nu för tiden så använder jag nästan aldrig plattången heller! Det är ett väääldigt stort steg från min sida, eftersom plattången och jag gick hand i hand varje dag förut. Sen klipper jag faktiskt mina toppar lite grann typ varannan månad också! Fast det gör jag ju själv, inte hos frissan, men vi har en frisör sax så det blir kanon bra. Jag är faktiskt inte värdelös på att klippa och jag vill ju bli frisör så nånstans måste jag ju börja =D

Nu tänkte jag slå på en film och sedan somna in i en djup sömn. Ska shoppa lite efter skolan imorn =D=D=D ihihihi. Jaja, godnatt på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0