god day

Hejhå

Igår blev det som sagt party hos Didrik. For dit nån gång efter 8 tror jag. Själv så var jag nykterist till skillnad mot för andra där ;) Men jag hade kul ändå. Spelade guitar hero, dansade, sjöng till ABBA, and so on =D Vid 1 hade i princip alla stuckit och trött som vi var så la vi oss för att sova. Dock hörde jag massa ljud uppifrån långt in på natten;) Vaknade av att två fula gossar vid namn Filip och Oskar kommer in i långkalsonger, tajta och fina från topp till tå, och frågor efter flingor. Så otroligt fula =D Blev lite städning oså. Gick ner till bussen med Filip och Oskar vid 11 och for hem. De mobbade mig och sa att jag var lik tjejen på busskorten och sa att jag skulle använda det som leg när jag gick på krogen! Kula killar;) Väl hemma så tröck jag i mig 2 mackor och slappade framför teven med Maria och hunderna. Nu hade jag tänkt skriva klart mitt tal (om jag orkar) och sen ta lite kladdkaka =D Mihi. Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0