fy bubblan

Vi slapp springa cooper idag eftersom det regnade! =D Thank god. Körde lite löpning, styrka och innebandy inomhus istället! Dan rullade på, hade prov sista timmen och ja, det gick ju som det gick. Ett G har jag nog fått iaf =) Gick ner på donken med Emma efteråt och käkade strille sen gick jag till mammas jobb. For hem och började med maten! Idag blev det Rödspätta, supergott ju =D Skulle egentligen till Malin nu ikväll men jag har så ont i huvudet så jag stannade hemma, ska dit till veckan istället eller på söndag!

Imorgon så har vi balett på dansen! Och då har vi brudar i gruppen kommit överens om att vi ska ha balett kläder på oss ;D Eller iaf balett-inspirerade kläder! Skitkul kommer det bli =D Efter skolan drar jag hem till Emelie och sover över, myspys!

Förresten så blev det ingen operation för Mia. Det var inge fel på minisken, det var nåt annat. De var iaf in i knät och kikade och nu har hon nåt äckligt sår på knät som hon så gääärna vill visa för mig, men icke! Jag tänker då fan inte svimma i onödan.

Nu ska jag lägga mig ner i ett varmt bad och njuuuta. Hasta la vista, baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0