fuuuu...

Allting känns skit, jag har ingen ork kvar. Nej jag är inte deppig, men det är så jävla mycket i skolan så jag får nå psykbryt snart. Jag skämtar inte, jag äcklas av blotta tanken av skolan. Faaaaaaan ta Hedbergskas lärare. Provet idag gick inge vidare, fick total jävla blackout när jag satte mig vid bänken, dags för prov. Efter skolan skulle jag plugga Rättskunskap och skriva klart mitt tal. Men inte fan har jag gjort nånting utav det? Jag orkar inte, jag gör verkligen inte det. Tänker fan stänga in mig på rummet och stanna här nåra dar.

Vill ha min nya telefon nu, med detsamma...

Kommentarer
Postat av: sanna

jag förstår hur du känner dig petra=/ men det är bara att kämpa på, jag lovar dig att det går över med skol lessheten! <3

2008-10-16 @ 19:55:43
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0