företagsekonomi b

Imorse när jag klev upp var jag död, as usual. Skolan rullade på som vanligt och efter lunch hade vi hål 2 och en halv timme. Så jag och mina pinglor satte oss på Waynes Coffee och fikade och pluggade FEB. Eller det blev mest prat men whatever ;) Gick tillbaka till skolan och såg film på Italienskan. Carro jag och Emelie snodde åt oss en popcorn påse och satt och tjockade i oss den ;D Inte fan delade vi med oss. Men efter 45 min (filmen var 1,5/2 h) så smög vi ut och gick hem. Åkte med mamma hem och fixade maten. Köttsoppa och varma mackor, nån gång måste man få äta sån mat också ;D Har sett nyaste avsnittet av OTH och GG och pluggat FEB. Gick faktiskt skitbra på FEB:n må jag säga. Vi får väl se vad jag säger efter provet imorgon..

Imorgon börjar vi 12.20, riktigt jävla skönt! Måste verkligen plugga på Rättskunskapen eftersom vi har prov på detta på fredag. Damn. Sista lektionen har vi prov iaf, och det borde gå hyffsat tycker jag! Sen har jag funderat på ifall jag ska dra och simma efter skolan, fast det beror på ifall jag får med mig nån.

Förresten! Jag köpte en dunisjacka idag =D En black everest på Stadium, och nej det är INTE en likadan som Steffs ;) Tror jag ska behålla den iaf. Tycker jag ser ut som en jävla tjockis i den, men hey, den är ju varm! Kommer nog icke frysa i den i vinter, hur kallt det än är! Jaja, nu vill jag bara ha min telefon!!!! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0