,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jag har plugg upp över öronen. Boktstavligt talat. Jag förstår inte hur skolan kan pracka på ungdomar så mycket plugg? Jag är snart utbränd, seriöst. Och då har bara halva första terminen gått i 2an. Känns ju skitbra(Y)

Inom loppet 2 veckor har jag detta att göra:
Organisation&Ledarskaps uppgift (idag)
Företagsekonomi B PROV (onsdag)
Rättskunskap PROV (fredag)
Engelska uppgift (söndag)
Svenska tal (måndag)
Matte PROV (troligtvis nästa vecka)

Och jag har säkert glömt något. Så otroligt jävla jobbigt. Plus att man går till runt 4, halv 5 varje dag, det gör inte saken bättre! Nu går jag i ide. Hejdå

PS. Ännu värre, jag har fått nageltrång också.... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0