busungar

Hejhopp

Sitter i soffan nere och skrattar åt mina små busungar. Stella står precis utanför dörren och smyger och Alice står på mattan och lurar. Alice kryper ner i attack position och så lurar Stella henne att hon ska anfalla och då blir Alice skiträdd, haha det ser ganska festligt ut! Fast nu kom Stella upp i soffan och kastar sig på rygg & kraffsar på mig för att jag ska klia henne... Och jag kan inte motstå det lilla djuret så jag ger efter =D

Imorse på O&L så ville jag bara döda Roland. Så otroligt jobbig karl och som plus på det så var jag trött. Dagen rullade på, jag har helt plötsligt blivit grym på att jobba på  FEB:n ;o helt sjukt! Efter skolan gick jag och Steff på Barista och köpte en Chai latte och vandrade runt på stan, lämnade tillbaka en tröja och sen for vi hem. Och nu sitter jag här!

Måste plugga O&L eftersom vi har prov på torsdag, fy tusan. Hare bra. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0