borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma i min sköna säng. For till lokalen vi hyrt och träffade laget, åt pizza, lekte lekar (mitt lag kom sist på nåt vänster, vi borde ha vunnit!!), drack, åt gotta och skvallrade! Vid 11 åkte jag och Ewe till Haga för fest hos Malin, ingen av oss hade druckit tillräckligt så vi var inte så pepp. När vi kom dit träffade vi massa glada ansikten, minglade lite om man nu kan kalla de det. Dock var det några människor där vi inte gillar och en tjugo minuter senare gick vi till kommunhuset, satt och pratade deep talk tills Jens och Evis kom =D Strax efter 12 var jag hemma och nu ligger jag här, trött och lite hungrig. Imorgon är en ångest dag med plugg. Känns inte bra. Jaja, ska väl kanske kika lite på film nu och sen sova. Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0