blondinbella

Satt precis och läste Blondinbellas blogg. I vanliga fall så är den rätt okej att läsa men nu störde jag mig gaaanska mycket. Hon hade gjort en lista och en fråga var: Bott utomlands? Vet ni vad hon svarar?! Jag stannade i Norrland i två veckor? Alltså vad tror hon?! Ja hon bor i Stockholm och det är väl lite annorlunda och stressigare än här i norrland, men inte fan är det så mycket annorlunda? Hon tror att hon är så jävla cool som bor i sthlm. Mmmmmm det störde jag mig på, ville bara säga det ;) Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jag

Men Norrland är väldigt långt bort..

2008-10-06 @ 18:22:27
Postat av: petra

nej inte speciellt;) och vem är du förresten?

2008-10-06 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0