bailando

Filmen igår var uuurbra =D Fy farao vad bra den var. Den bästa av de alla tycker jag ;) Och Zac, grrrrrrrr ;) Så snygg, så snygg. Men lite för lite naket på han bara =/ Fick se hans rygg 1 gång?! Det var allt.. Haha

Idag blev jag iaf hemma, frukosten ville inte stanna i magen imorse. Lite för mycket information, kanske, men whatever. Har gjort lite engelska grejer idag också. Haft kontakt med kuratorn på skolan via FC och vi har bestämt möte torsdagen den 6/11 klockan 10:00. Det var på tiden, lite mer än 2 år senare än vad jag behövt kanske. Får hoppas det hjälper iaf!

Imorgon får jag se om jag går på skolan, vi har ju bara nå föreläsar grejs satt det är nog inte så viktigt. Förresten fyller min farmor år imorgon! =D Hela 77 år! Min lilla gosiga vithåriga farmor, världens bästa tillochmed =) Så dit beger jag och min familj oss imorgon kväll. Även mina kära kusin plus päron från Matfors ska dit! Great!

Har precis suttit och kikat på Lotta =D Och ja vad ska jag säga, jag VAR verkligen lik henne när jag var liten. Det är sjukt ;P Fast jag känner fortfarande igen mig i henne, än idag. Samma tjuriga lilla blonda ego-girl ;D Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0