9 november

Igår kom Laila Jenny och Sara hit runt 5 tiden. Åt tacogratäng till middag. Kvällen gick åt till att äta gott, prata minnen, se på tv och titta på bilder från spanien =D Sara hade med sig hennes och Jennys bilder så jag la in de på datorn=) De åkte hem runt halv 12 snåret och då blev det nacka lite dator för min del. Strax efter 2 stängde jag av datorn och sov.

Vaknade imorse vid 12, fikade osv. Har i princip inte gjort nånting idag, sett på Tingeling, söt film =D Pappa kom hem vid 7 och då blev det fika och presenter! Han fick en parfym och strumpor av oss =)

Igår på stan fick jag och Erika lite tid över till att shoppa till oss själva. Jag inhandlade en ny mascara, hittils är den svinbra;) Tänkte också köpa en uuuunderbar väska men det blev inte så, ska köpa den imorgon istället =D Dock är det mer en sommarväska, men jag SKA ha den! Erika köpte en halsduk och lite andra saker. Hon köpte även en julklapp åt mig =D Jag hittade en till väska som jag verkligen älskade, en lite större som man kan ha mycket mycket saker i. Så den köpte hon åt mig!! Hihi.

Ikväll blir det tv-tittande och film-tittande =)  Usch.. Känner att jag måste ta på mig glasögonen snart! Hörs, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0