8 november

Hallååe

Min kväll har sett ut så här: Ewe och Emma kom vid 7, vi vandrade bort till ICA med hundarna, köpte gotta, gick hem. Idol började typ precis vi kom hem så vi bänkade oss framför det. Feta och glada. Sen blev det spel med syster Maria. Jag och Emma mot Ewe o Mia på Så ska det låta. Mitt lag vann, såklart;) Sen körde vi med andra ord, denna gång var jag med Mia. Vi vann båda gångerna, yess;) Blev lite mer tv-tittande och sånt innan de for hem halv 12 typ. Fy tyyysan vad vi har skrattat ikväll. Kommer ha ont i magen imorn, for sure;D Underbara brudar!!

Nu ligger jag i sängen och ska väl slå på en film kanske. Eller så går jag direkt till sovandet. Fårse. Blir stan imorgon med Erika, farsdagspresent ska inköpas! Sen kommer våra Spanien polare hit! Laila, Sara och Jenny =D Var superlänge sen sist vi sågs så det ska bli jättekul.

Hörs imorn, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0