6 november

God kväll!!

Vaknade av att jag fick ungefär 10 sms på raken av en viss André... Klockan var då cirka en timme innan jag skulle kliva upp. I smsen står det; Vakna! Kliv upp!! Solen är fan helt uppe snart, kliv upp nu! Och när jag väl vaknat och klivit upp så skriver han: Äntligen=)! Det var på tiden! Skynda dig till skolan nu så du kommer i tid. Aaww tänkte jag, han låter som en pappa ;) Började 10.10 med idrott, basket stog på schemat och jag och Stefan hamnade i samma lag. Vi tänkte köra så att jag har bollen, hon skyddar mig. Ni som sett OTH på senare tid och vet hur Owen och Nathan gör i slamball vet vad vi menar =D Hoho. Blev dock inte så mycket av det.. Fanns varken tid eller plats för det. Sen var det dags för engelska prov. Kändes väldigt bra med tanke på att jag inte pluggat så mycket som jag egentligen skulle ha gjort, annars. Kände mig helt lost på matten, fick knappt 1 tal gjort. Jag är tillbaka helt enkelt. O&L var lika intressant idag som sist. Känns bra det här. Väl hemma så var jag helt slut och tröck i mig lite mat. Låg och sov med Alice en stund förut också, det behövdes.

Imorgon har vi Hiphop på dansen =D Det ser jag verkligen fram emot, det är svinkul! Sen klockan 13.00 ska jag till kuratorn för att prata ut. Vet dock inte vad jag ska säga men det kommer väl kanske av sig självt då. Lets wait and see. Sen blir det en sväng på stan efter skolan. Bland annat ska en fet påse godis från hemmakväll inhandlas! Och en rosa underbar halsduk =) Förhoppningsvis går planerna för kvällen som smort =D Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0