5 november

Jag håller på att bli sjuk, inte bra alls gott folk.

Imorse klev jag upp strax efter 12, vi var som sagt lediga idag =D Satt och tittade på tv och myste med hundarna. Halv 2 kom jag på att jag kanske borde plugga. Sagt och gjort, jag pluggade i 3 timmar i sträck ;o Fattar inte hur jag orkar. Nu kan jag orden utan och innan och nu är det bara att läsa igenom texterna. Det får bli mina 3 godnattsagor ikväll =)

Supersugen på godis!! Om det finns nån hjärtlig fin människa där ute så kan du väl komma hit med en fet påse? (A) Vore ypperligt ;D Hoho. Snart är det helg också! Fy farao vad skönt. 3 dagar i skolan den här veckan, varför kan det inte vara så varje vecka? Jaja, ska ta mitt pick och pack och förflytta mig till teven! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0