3 november,

Nu är det inte långt kvar till jul! 50 eller 51 dar kvar =D Mhmmm, det gillar vi.

Det blev ingen tripp på stan idag, har stannat hemma, gjort lite sysslor och pluggat. Myst med hundarna också. Ja skolkatalogen fick vi ju idag också ;) Dock var jag inte lika exhalterad som alla andra år.

Imorgon är det back to school som gäller, har inget att säga om det. Bara att jag inte vill! Vi börjar halv 9 imorgon, ska hålla ett 5 minuters långt tal andra timmen som kommer ta knappt 3 minuter, på torsdag har vi ett stort jävla prov i engelska. Närmare 140 ord vi ska kunna för G sen kunna återberätta en av fyra texter och så var det nå mer. Fy farao, jag orkar inte. Sen nästa vecka har vi Italienska prov, det kommer gå åt pipan. Ussssch vad jag mår dåligt av allt detta snack. Nu vill jag shoppa =) Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0