28 november

Vill börja med att säga Grattis till Sebbe, idag skulle du ha fyllt 20 år. Det är inte rättvist, du hör hemma här nere bland oss andra. Hoppas du har världens bästa födelsedag i himlen<3

Var riktigt roligt på dansen imorse. Vi improviserade mest och fick hitta på allt själv =D Skitskoj. Innan vi skulle sluta hade vi betygssamtal och då fick jag höra att jag har VG+ i Dans =D Hihih, glad vart jag. Hon tyckte jag är jätteduktigt och det är ju alltid kul att höra!

Jag kom hem för ett litet tag sen och snart vankas det middag. Efter maten måste jag sätta igång med huset..

Tonight ska jag väl vara med Steff Tres och Oskar, kanske nåra fler;P Hör av er

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0