27 november

Idag fyller kanske världens snyggaste kille år =D=D=D Dock har han inte varit inne på msn så jag har inte kunnat säga grattis.. Aa snygg som fan är han ;) 19 år, GRATTIS BABE

Jag har iaf ont i huvudet som sataaaan. Fattar inte varför, jag har ju haft på mig glasögonen hela dagen! Menmen, så äre iaf.. Ska lägga mig tidigt ikväll. Eller innan 12 iaf. Igår slog jag av filmen The Blue Lagoon kvart i 1. Trött som ett as var jag imorse. Jag behöver min sömn!

Imorgon är det fredag = Daaaaaaaans på morgonen sen HELG!!! Underbart. Modern dans, tror det kan va svinkul =D Sen imorgon tror jag att jag skulle vara med Steff Tres och Oskar! Trevligt.

Har färgat håret på Maria ikväll. Guldbrun färg vare, men hon hade ju typ rött innan så vem vet vilken färg det blev ;) Hoppas hon blir nöjd iaf, hon fönar håret nu satt jag får väl snart veta. Nu ska jag gå och banka in huvudet i väggen så jag får lite mer ont i huvudet.

Viva la vida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0