26 november

Slamsig skoldag idag, jajamen. Det är de bästa dagarna. Kikade på Harry Potter på Italienskan, DUBBAD till italienska. Så jävulskt tråkigt =D Men vi slipper jobba iaf(Y)

Har jag inte världens bästa syster? Joo jag har tamefan det =D När jag vandrar hem från bussen så ser jag att Erika ringt 2 ggr så jag ringer upp. Då säger hon; Jag tänkte bjuda dig och Mia på thaimat, skynda dig hem så vi kan åka och köpa! Ja som ni förstår så sprang jag hela vägen hem. Haha nästan iaf. Det satt så otroligt bra i kistan det, älskat thaimat, lätt den bästa maten<3

Har pluggat lite Ledarskap. Känns inte som jag behöver plugga så mycket, känns som allt redan sitter i huvudet=D Får hoppas på det! Möte imorgon på kullen, viktigt viktigt att gå på. Ska berätta min lilla nyhet då, så alla i laget vet. Har inte ens sagt det till mamma eller pappa. Måste göra det nu..

JAJA, snart ska jag väl gå och göra mig klar för sängen, krypa till kojs och sova lite inför morgondagen. Dagen kommer vara lååång imorgon!

Arrividerci! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0