23 november

Kvällen igår spenderades hemma hos Ida med mina härliga flickor. Vi gick på Coop och köpte lite gotta och sen blev det hem och kika på film. Fick damp på de andra för de ville se Strandvaskaren, men jag var tvungen att ge upp så vi såg den. Jag som fullkomligt hatar sträckisar mådde dåligt av den där filmen. Den var bra stundvis då det inte hände nåt äckligt. Aa störd film vare iaf. Satt och snacka goja och kikade på lite mer tv. Mamma kom och hämtade mig och Stew vid 11, var tvungen att hämta Erika och Ove i Korsta och sen for vi hem. Eftersom jag sett skräckis var jag tvungen att slå på en annan film, en braa film (alltså en komedi eller liknande). Somnade nån gång efter 12.

Imorse vaknade jag först vid halv 12 men orkade inte kliva upp så jag låg och halvsov och drog mig fram till 13. Fikade och gick upp på rummet igen. Här har jag spenderat min tid idag. Jag orkar inte gå ner och vara social, är för trött för de. Tänkte slå på en movie nu och halvsova lite till. Söndagar är nåt slags mellanting. Både bra och dåligt

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0