22 november

Hejhopp!

Imorse klev jag upp klockan 9, trött som ett as. Gjorde mig klar och strax före 10 for vi in till stan jag, mammsen och pappsen! Jag fixade in min mailadress där på Ego så jag kan boka pass på internet, fick en biljett och sen kom Malin! Afro-dansen var skitkul. Haha, man skakade rumpan och slängde med armarna och allt vad det var, skitkul faktiskt. Nu till veckan ska vi gå på nåt Yoga pass också =D Great säger jag. Jag har kommit underfund med att jag älskar att träna på Ego. Passen och gymmet(Y)

Nu har jag städat mitt och Erikas rum, tjänat lite kosing där. Fått lite läska till nästa helg också! Snart blir det förhoppningsvis mat för jag är hungrig ;o Blir till att fara till Ida senare och se film och mysa med brudarna =D Hörs

Hare bra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0