21 november

Idag på dansen fick vi göra lite eget där på slutet av dansen vi alla kör. Svinkul som alltid =D Längtar tills jag ska börja med streetdance på riktigt =D Hoho.. Sista gången vi körde det nu, blir modern dans nästa gång! Vid lunchen satt vi och pratade osså sa jag att jag ville ha morotskaka, några minuter senare plockar en mattant fram en bricka med morotskakor! Dåååligt glad jag blev då =D Haha. Vi var 7 tjejer plus 2 till andra som satt där då och alla vi 7 sprang, och då menar jag sprang, fram till brickan och slet åt oss. Haha tjocka tjejer

Just nu har vi lite besök av våra grannar, Erica och Håkan. Viktor min älskling gjorde oss sällskap förut men han sover sen nåra timmar tillbaka. Jag tog ett break från de nu ett tag och gick upp hit. De snackar jobbiga vuxen grejer nu, haha.

Imorgon ska jag in till stan och köra Afrodance med Malin på Ego =D Ska faktiskt bli svinkul! Men jobbigt som fan kommer det nog vara. Och hon har gjort det förr, menmen jag är ju grym på allt satt det ska nog gå galant! Hahaha, skämt å sido gott folk. Ja tiden är väl inte den bästa... 10.40 börjar den! Det betyder tidig uppgång för mig. Fast det är väl ganska bra ändå. På kvällen blir det iaf umgås med mina bästa tjejer i klassen! =)

Hare bra peoples!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0