19 november

Hejhopp

Var svintrött imorse när vi for till skolan, halvsov lite där på bussen. Vi slapp iaf göra italienska provet idag, hon sa inte ett ord om provet tror jag. På lunchen blev det käk på Kebabcity för mig, Steff, Matilda och Emmas del. Fel av mig men hade ni varit i min sits så skulle ni gjort samma sak ;) Hungrig flicka, sugen på god mat, det var fisk på skolan. Det säger allt. Slutade vid 3 och tog bussen hem. Jag och syster gick ut en sväng med hundarna, åt middag sen for vi in till stan, Maria & jag. Blev en timmes träning på Ego! Skönt så in i bomben. Har fått ett terminskort där av mamma i en tidig julklapp. Så jävulskt bra;) Efter träningen blev det dusch och bastu! Pappa hämtade oss och nu är jag hemma =) Ganska så trött, men när jag tvättar ansiktet sen så kommer jag bli pigg igen... That sucks. Borde egentligen göra klart engelska frågorna nu och läsa några sidor i boken, men boken är så gammal så den faller isär, vågar knappt röra den...

Imorgon är det redan torsdag! Veckorna flyger fram.. Snart jul gott folk =D Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0