17 november

Var helt död imorse. Åkte till skolan, hade sån jävla mensvärk så jag höll på att börja grina. Och då överdriver jag inte det minsta. Hade kunnat spy där ett tag också. Men jag höll ut hela dagen, fick också en alvedon av Mattan, tack gode gud för det. På lunchen satt jag och brudarna och planerade våran Eurotrip. Kommer bli så jävulskt kul =D Alla är superpepp på det så det kommer bli av, det lovar jag. Ska börja spara pengar efter jul, inge skämt heller =D Haha. Nils den gode skjutsade hem mig och Steff efter skolan, så man slapp ta bussen och sedan gå långa vägen hem. Lätt dagens hjälte!

Nu borde jag egentligen sitta och plugga italienska men jag har inte den minsta lusten till det. Nej faan, jag orkar inte. Jag får gå på känsla imorgon. Dessutom har vi prov i svenska imorgon också, i retorik. Jag hatar det också!! Och som ett plus på det hela så börjar vi halv 9 =) FAN vad jag hatar tisdagar. Jag hatar alla dagar i skolan. Jag hatar skolan. SÅ nu har jag det sagt!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0