14 november

Hejhopp, rätt så händelserik dag idag

Var halt ute vilket medförde att många halkade, jag var inte en av de! Hiphop på dansen, svinkul som alltid;) Dock hände en lite sorglig sak där mot slutet. Kimpan min lilla tjej landade med all kraft på stortån eller hur det var och nu har hon kanske brutit den eller stukat.. Hon har otur den tjejen;P Fick sluta tidigare eftersom fröken skulle iväg, så vi fick jättelång rast. Satt och åt och babblade i matsalen ungefär hela tiden. På klassrådet bestämde vi äääntligen att vi ska ha klassfest;) Kommer bli jättekul, får vi hoppas! De flesta bussarna var inställda pga halkan så jag ringde papi så fick han hämta oss. Skjutsade hem Ewe, sen Steff och sen hem. Nu har jag städat mitt rum och vet inte vad jag ska göra.. Lär bli en hemmakväll med popcorn framför teven =) Får duga. Imorgon blir det jobb med Emma =D

Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0