13 november

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag måste/ska sluta äta godis och chips. Det enda jag får äta är naturgodis och popcorn. Endast dricka läsk 1 gång i veckan. Om jag inte håller det här så får jag damp på mig själv, helt serri... Då får ni straffa mig!

Hann inte äta nån frukost imorse, så det blev en macka påväg till idrotten. Var inte med eftersom jag varit sjuk och fortfarande är lite grann, men jag ville. Såg svinkul ut (det var fotboll) hehe! Såg på Frankenstein på engelskan, sämst film.. Utvecklingssamtalet gick väl okej. Fick damp på Sören för han har sagt en sak till Lena och en annan till mig, ÄCKEL GUBBE... Seriöst jag hatar han. Jaja

Har inte gjort nånting särskillt sen jag kom hem, degat på. Blev plötsligt super trött! Men vilar jag nu så kommer jag inte kunna somna ikväll. Så äre ba. Men jag avslutar väl så här: Välkommen nyttiga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0