12 november

Orkade inte skriva igår.. Men mitt liv rullar på som vanligt. Har varit hemma två dar i rad nu, sjuk och jävlig. Men imorgon måste jag på skolan, kan inte hålla på så här;P

Ja, eftersom jag varit hemma så har jag inte så mycket att säga. Fick en tröja hemskickad med Maria från Emelie. Hon undra ifall jag ville köpa den, och det vill jag!! Det är en ljusrosa Adidas kofta. Mmhmm, jättefin varen =D Maria hade också köpt 2 kinder maxi åt mig =) Mums.

Snart mat! Det längtar jag efter. Har endast ätit två hårdbrö mackor med smält ost på och lite glass idag. Hoho

Nej imorgon ska jag pallra min rompa till skolan och senare på dagen har jag utvecklingssamtal! Fårse hur det går.. :P Nu ska jag återgå till mitt nysande och hostande!

Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0