10 november

Jag orkar inte komma på olika rubriker varje dag jag kör orginellt! Dagens datum helt enkelt;)

Imorse när jag vaknade hade jag ont (med stort O) i halsen. Hade inga halstabletter alls hemma.. For till skolan. Efter geografin hade vi lunch och sen hål i 2 timmar. Gick och fixade lite med Tetzan och sen tog jag och tjejerna i klassen död på de två timmarna på stan. Var två konstiga karlar som kom fram till oss osså frågade ena vart han kunde ladda hans telefon och den andra verkade va full och trodde han raggade på oss.. Aja, tragiska pojkar! Halv 2 skulle vi kika på en konsert i aulan. Världsmusik spelade de. URKASST om jag får säga det själv. Fy farao. Och saken blev inte bättre av att det satte sig lite mindre "normala" människor brevid mig.. När vi slutat dagen 16.10 så åkte vi hem med Anna, tack och lov! Slapp regnet och äckel vädret, plus den jobbiga vägen hem från bussen.

Var precis iväg på affärn med mamma och köpte halstabletter m.m. Jag köpte två olika. Ingen hjälper direkt, eller jo nu känns det bättre efter cirka 5 tabletter på raken... Snart tänkte jag gå ner och fika och sen glida ner i ett varmt bad. FÖRRESTEN! Jag köpte min älskade väska idag =D Jajamen, nu är den min! Endast halsduk kvar så har jag det mesta jag vill ha. Plus lite till.....
 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0