1 november

Godmorgon!

Kom nästan nyss hem, tänkte äta lite lunch sen sova..
Gårdagen då! Hade panik mest hela dagen eftersom jag inte visste vad jag skulle klä ut mig till. Men då kom Filip med idéen att jag skulle vara Tingeling(tinkerbell), och det var ju lätt som en plätt att fixa =D Så jag sprang över till grannarna och fick låna ett par vingar och ett trollspö så var det klart. Hade en turkos/grön klänning som jag hade också då. For till Sofia vid halv 8 och löpte på Ica med henne och Elin strax innan det stängde. Senare anlände Tres och Steff. Jag och de två jäntorna tog kvart i 9 bussen till kvissle där vi åkte med Amanda till Didrik. Det blev mest dans och sång hela kvällen så rösten inte längre bar. Ända tills några idiot jävlar (fjortisar från stan) sprängde högtalarna nere så det inte gick att lyssna. SKITBRA tjejer (Y) Det förstörde lätt hela festen. Strax efter halv 4 hade alla stuckit, utom jag Didrik och Viktor. Sängdags nästan på en gång, efter en hamburgare. Vaknade av att Amanda ringde vid 10 imorse, men somnade om direkt efter. Klev upp och städade det grisiga huset vid 12 nångång, blev mycket fint;) Sen kom pappa och hämtade mig vid halv 2.

Idag har jag ingen som helst aning om vad som händer. Funderar på att köpa på mig en massa gotta och tjocka framför teven. Kanske ringer en god vän =) Aja, vi får väl se vad som erbjuds! Adjöss

Kommentarer
Postat av: sofia

petra har du aldrig tänkt på att dom där 'fjortisarna från stan' kanske läser din blogg nånting? ;) haha

2008-11-01 @ 16:19:52
URL: http://eshlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0