***

Hejhopp

Har inte varit speciellt flitig på bloggsidan men vad gör det liksom. Kom
nästan nyss hem från våran match mot Stöde på våran kära Gumsekullen =D Vi vann med 2-1. ÄNTLIGEN! ;) Haha.. Det tyckte jag att vi förtjänade faktiskt efter allt detta slit ;P

Igår var det vaaaaaaaaaarmt och soligt ute så jag la mig ute i solen och stekte. Mina fräknar ploppade fram allt eftersom. Halv 4 hoppade jag in i duschen, gjorde mig klar, åkte hem till Steff, vandrade ner till ICA och shoppade lite efterätt. Tog bussen till stan där Märit, Olle och Märits pappa hämtade oss så åkte vi ut till Matilda. Där var grillen igång och vi slog oss ner vid matbordet redo att äta. Maten blev suuuupergod! Grillat kött med strips och beasås =D Mummmms. Tack Peter<3 Han bjuppade oss på maten =D Efteråt satt vi kvar och pratade, åt lite godis, popcorn, ostkrokar och spelade spel. Dock förlorade jag och Matilda men vi förtjänade en vinst ;) Haha. Sen var det dags för Eurovision song contest så vi fixade våran efterätt, vattenmelon och kladdkaka med vaniljvisp =D Oja, det satt bra. Eurovision blev en besvikelse eftersom Charlotte kom så långt bak ;o Vi 5 tyckte iaf hon skulle ha vunnit. Runt halv 1 kom mamma och hämtade oss. Jag somnade gott i sängen vid 2 nångång.

Imorse kom Mia in och väckte mig, jag slog in mammas present sen gick vi ner och "firade" henne en snutt =D Hon blev jätteglad för presenterna. Grattis mamma på morsdag! Det var soligt och varmt ute så jag tog på mig bikinin och la mig i solen, dock kom molnen och gjorde mig sällskap så det blev inte så mycket solning. Det är iaf 20 GRADER nu ;o :D:D:D I Love It. Väntar på käk nu! Är lite hungrig

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0