***

Hallå hallå

Min dag idag, ja vad ska man säga om den... Förjävlig faktiskt ;) Det hela
började med att jag inte kunde somna igår kväll för hur jag än låg så gjorde det ont i foten. När jag vaknade var jag skittrött och min fot värkte mer än kvällen innan. Så mamma fixade fram kryckor och så fick vi skynda oss till bussen. Fick hoppa ända till Hebba, jag blev svettig, ja! =D Haha. Lektionerna gick väl okej men guuuuuuud vad jag hatar kryckor!!!!! Det är fan bland det värsta som finns. Jag har varit alldeles skakis i armarna för jag har hoppat runt så mycket och sen så har jag riktigt jävla ont i händerna.. Baaajs =( Just nu är mitt liv nere på botten känner jag. Jaja, snart är det väl bättre hoppas jag =D Har inga planer inför ikväll! Måste ju ta det lugnt eftersom man inte kan göra så mycket när man är kryckmongo! Steff skulle kanske komma förbi, trevligt vore ju det ;)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0