***

Hejhopp

Jag är riktigt jävla förbannad. Milt sagt! Vi spelade match mot
Lucksta ikväll och det blev 2-2. Enligt mig så tyckte jag vi var det självklara laget att vinna men nej så blev det icke. Domarn var helt på deras sida och eftersom han och Amanda har rykt ihop förut så hade hon det inte lätt inte. Hon fick gult kort också! Sen så har jag stukat foten igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har riktig jävla damp för det. Kan knappt stå på den nu, känns bra. Och imorgon så har vi lektion längst upp på GA i det övergivna rummet, det känns ännu bättre! Faaan.. Jaja min skoldag har väl varit okej. Började halv 1, hade prov sista timmen som gick hyffsat. Eller jag vet inte. Jag har verkligen ingen lust att skriva. Ska tvätta bort sminket, krypa ner i sängen och kika på film

/Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0