***

Goddag

Asså guuud, det går inte att förklara hur trött jag är! Håller nästan på att somna här och nu.

Började halv 9 imorse med Italienska, där tittade vi på en film, Jeg er ikke redd. Typ så hette den ;) Den var väl rätt så bra, skrämde livet ur oss alla iaf! Haha. På företagsekonomin B så jobbade jag och Matilda riktigt hårt och gjorde hela 5 uppgifter! Det var inte dåligt. Lunch, sen en håltimme, svenska och sen fick vi sluta eftersom våran grupp var klar med samhällen. Så jag och mina flickor gick och tog en fika på City café sen hem =D Jag har bara degat med mina hundar denna dag och det ska jag väl i princip fortsätta med. Trot eller ej men nr 19 av OTH har redan kommit ut :D:D:D:D Så ska se den nu strax. YES sa jag. Ska dra min kos nu

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0