***

Hejhopp =D

Är på strålande humör! Man kan inte va annat en sådan dag som denna ;)
Jag har precis bestämt med Sofia att vi ska köpa en sommarstuga i skärgårn i Sthlm breve Didriks och att den ska vara mycket bättre än hans! Det är inte dålit asså =D Haha. Aja drömma kan man ju alltid =(

Idag var det ju som sagt Ekonomernas dag! Den stora dagen! För våran klass gick det galant =D Alla utom 4 st tror jag hade hatt men det fixade vi lätt så var klassen fulländad! :D Vi tog oss ända till final där vi BORDE ha vunnit eftersom den andra klassen var sämst, de var kaxig och så hatar jag verkligen ena tjejen där! Jag pratar såklart om en blond liten knubbig tjej som låter över hela skolan, ni känner nog igen henne ;) Tragiskt nog så måste jag nog döda en kille i den klassen, Tim heter han. Jag stog väldigt nära "slagmännen" för att ta de korta bollarna och självklart tar killen i allt vad han har och smackar på en dunderhård boll och självklart så flyger bolljäveln på min höft!!! Smärta smärta smärta sa jag men rörde inte en min ;) Haha. När det sedan var våran tur att slå så kikade jag på min kära höft för att se hur skadan blev och jaa, jag har nu ett blåmärke format och lika stort som bollen! KUL =) Jag mena, det är otroligt sexigt ;) Vi kom 2a i turneringen av 18 lag/klasser. Riktigt bra jobbat av oss alltså. Stolt är jag :') :D Haha. Drog ner på stan en sväng efter skolan med Steff. Hon köpte ett par bikinitrosor och sen gick vi till bussen.

När vi klev av bussen var det två riktigt trötta och slitna tjejer som började deras vandring åt varsitt hem. Såg nog måttligt kul ut tror jag ;) Min mammsing är i Bräcke idag och imorn så det var bara jag och pappa som skulle äta hemma eftersom Maria är i skogen med skolan och tältar och Erika kom hem sent. Så pappa stekte på nå hamburgare åt sig själv och jag fick ett skrovmål från Bommengrillen =D Mummmmmmms! Det är ju underbart väder ute så jag tänkte ta med mina jyckar ut på en promenad! Kanske går ner till ljungan och känner på vattnet ;) Kameran hänger nog med =D

/P E T R A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0