***

Hejhopp

Imorse drog jag till med en fuling! Jag klev upp 06.20 för jag tänkte åka
in på italienskan. Men då kom jag på att varken Steff, Emelie eller Olivia skulle dit så jag sket i det. Jag slängde iväg ett mejl till min lärare och sa att jag glömt att jag skulle till vårdcentralen och kolla min fot (a) Haha. Så jag la mig och sov två extra timmar. Skönt var de! Klev upp strax efter 8 och gjorde mig klar, gick till bussen. Där träffade jag Sofia och även Ewe & Andrea =) Alltid lika trevligt! Jag mötte upp Marie och Ida och så gick vi på Företagsekonomin. Fick sluta tidigare därifrån så vi gick och åt lunch sen drog vi ner på stan. Jag såg massoooor av tjusiga saker jag ville köpa men icke, jag har inte pengar till det =( Ska lägga min pengar jag fick denna månad till 3-dagars GF biljett och resten till spargrisen till Spanien.. På svenskan började vi se Romeo och Juliet, och den har jag ju aaaldrig sett förr? Bara sisådär 5 gånger nu tror jag.. Roligare än att jobba iaf! På samhällen gjorde vi inte så mycket heller och även där fick vi sluta tidigare. Gick till bussen med Marie och Matilda och nere på navet träffade jag Sara =D Blev överlycklig, har inte träffat ungen på flera dar! Men om 16 dagar så träffar jag henne konstant i 10 dar=D JAG LÄNGTAR!!! Fick en pratstund med Ewe på vägen hem också =)

På eftermiddan har jag bara ätit, pluggat, sovit och nyss var jag och Steff iväg till Hampus och lånade 2 hattar tills imorgon =) Då är det ju Ekonomernas dag! Heja SPEI1a! Sedan åkte vi hem till henne och posáde lite snyggt framför spegeln med hattarna xD Ojoj! Jag fick se hennes nya pjux och sen skjutsade hon hem mig. Nu ska jag väl bara plugga lite till sen ska jag göra iordning lite go fika och se The Pussycat dolls presents; Girlylicious =D

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0