***

Ciaaao

Helt jävla underbart väder alltså =D Blir så glad. Dock har jag
mensvärk till tusen på det så där sjunk det. Dessutom så har jag PINSAMT nog fått solexem idag =( Haha. Jaa min hud är känslig för huden och jaa solen var som värst när jag låg ute och nej jag hade inte smörjt in mig =( Fan asså. Skyll mig själv säger jag bara ;) Men det är bara lite på armarna och på låren och jag behöver ju inte gå och flasha med de i högsta hugg imorgon ;) Nej juste.

Imorse när jag vaknade så kände jag smärta. Smärta till max ungefär i min mage/vagina. Nej skoja ;) I magen nedre delen av magen alltså. Smärtan jag talar om är mensvärk! Uuusch vad jag hatar det. Inte nog med att man ska gå och blöda nästan en vecka varje månad, näe man ska ha ont också! Fy bubblan..

Jag hör gräsklippare ute! Funderar på att springa ut och känna den härliga doften av gräset =D Meen det orkar jag inte. Min dag har sett ut så här; Klev upp runt 8 men gick snabbt och la mig igen. Klev sedan upp klockan 9 för gott. Fikade, väckte syster som blev glad att jag var hemma så hon fick sällskap. Vi låg ute i solen, jag fick solexem, jag stannade inne nästan resten av dagen. Skrev historia uppsats, tittade på tv. Tog på mig en långärmad tröja och shorts, smörje in ansikte, bröst och ben med solskyddsfaktor, tog hundarna på en promenad, strök lite kläder åt mamma (snäll tjej, jag vet). Lagade mat och nu sitter jag här. Händelserik dag va ;) Njaa..

Ikväll ska jag dega på lite till. Måste också skriva klart ena uppsatsen i historian sen ska jag ta ett bad! Ska lägga mig i tid så jag får min sömn och så måste jag läsa engelska boken. Jag tror faktiskt att jag ska kliva upp i tid imorgon och ta en kvarts promenad =D Eller så. Så jag piggnar till. Men känner jag mig själv så kommer det nog inte bli så. Imorgon när klockan ringer så kommer jag tänka; Äsch, jag sover en stund till. Och så kommer det bli. Jajaa drömma kan man ju alltid iaf

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0