***

Hejhopp

What a wonderful day! Solen skiner och gassar =D Jag kan inte vara
annat än glad alltså. Imorse var det bara upp och hoppa och dra till skolan. Vi hade redovisning om Somalia, jag och mitt gäng, som gick strålande. Blir nog ett MVG där av Sören igen ;) Haha. På lunchen blev det Curres med Matilda&Ida sen hade vi klassråd. Efteråt åkte jag hem för jag hade sån mensvärk och huvudvärk! =( Bajs.. Fast nu har jag vilat så det känns lite bättre. Väl hemma så la jag mig ute på solstolarna med mamma och myste på. Somnade en stund båda två =D När jag vaknat började mamma med maten och lyssna här; Jag målade 3 stolar. Ojojoj då Petra =D Inte dåligt. Haha. Nu håller jag på att pröva alla mina kläder jag har för att se vad som duger att följa med till Spanien! Ser gaaanska lovande ut iaf =) Ikväll ska jag bara mysa på och slappa. Kan ju inte träna eftersom jag måste ju vila foten tills den är bra igen

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0