***

Oh my god! Steff hade rätt. Jag har faktiskt fått lite färg i ansiktet idag :D Och ni som känner mig vet att lite färg betyder antingen röd eller ytterst ytterst lite brun ;) I detta fall är det nånstans där emellan =D Haha, men vad gör det om hundra år? Jag blir glad för det lilla jag får! Sen så med mitt blonda hår så ser jag ju brunare ut bara av de! Haha. Jag har precis badat med badkulor med lukt av vanilj och honung, gudomligt gott luktade det! Struntade i skummet, tyckte det blev för mycket helt enkelt. Sen så har jag gjort ansiktsmask och målat om naglarna =) Känns fräscht! Kvällen har jag laddat med mys i sängen och film, Dirty Dancing. I just love that movie!! Sen ska jag sova gott, upp i ottan och släpa mig till skolan.. Japp, släpa är nog den perfekta beskrivningen! Jaja, ska väl börja se filmen snart så det inte blir för sent

/Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0