***

Hejhopp

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka på matchen.
Är griskallt ute så har klätt på mig massa kläder! Hoho =) Kändes otroligt onödigt för mig att åka på skolan idag för på datan gjorde jag ingenting utan satt bara där och lekte sen så skulle vi ju ha matte men tydligen inte. Så jag åkte till farmor lite tidigare. Fick fika av henne osså satt jag och pratade med henne en timme. Mest om fotboll dårå! Satt hos frissan i 2 timmar, sen var jag klar. 900 kr.... Jaja ;) Jag är väl ganska nöjd! Tycker ändå att det är för kort, men det tycker jag jämt? Jag grät ju iaf inte när jag kom hem =D Haha, höll på att dö när jag kom hem. Då står Maria och Erika i köksfönstret och ser jätteoroliga ut. Eftersom de vet hur jag är när det gäller mitt hår så var de orolig att jag skulle va skitförbannad men icke denna gång =) Det duger om jag säger så. Jaja, pappa är väl här vilken sekund som helst så jag ska kila

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0