***

Hejsan hoppsan

Förlåt för att jag inte har skrivit nånting på typ 5 dagar meeen det är
så att min dator har varit trasig och jag har inte vetat vad jag skulle göra med den men idag ringde pappa till Micke (som jag köpte datorn av) och berättade att den var trasig. Han sa att jag skulle komma ner med datorn till han (han bor på gatan nedanför mig) så skulle han fixa den. Det var runt klockan 5 idag. När jag kom hem från träningen runt halv 8 så ringer han och säger att den är klar! Kuuul sa jag som har gått och varit utan dator i 5 dagar när den kunde fixas på 2 timmar. Menmen sånt är livet ;) Nu har jag fått tillbaka den, utan att nånting har försvunnit =D=D Och jag är superglad över det! Ni har säkert alla redan läst om min helg på Steffs blogg eftersom jag har spenderat mesta tiden, alltså hela tiden, med henne i helgen =) Har varit en helt underbart kul och greeeat helg måste jag säga =D Hade jättekul och mysigt i lördags tjejer<3 TACK!

Igår var Sunshai här och lagade thaimat som blev suuupergod. Starkt men gott ;) Haha. Sen på kvällen så kikade jag på Sprängaren med Erika. Filmen slutade för sent tycker jag men jag kunde inte sluta titta =) Somnade iaf gott efter det och idag kom Maria in och väckte mig sen var ännu en skolvecka igång. Träningen idag gick väl bra förutom att jag hade ont i halsen sen när jag stog och pratade med Eve Rask så smittade hon av sig med hennes hälsene värk så jag också fick ont i hälsenen. Wierd but true ;)

Ikväll ska jag kika på Scrubs och peppa inför matte nationella imorgon. Fy fan vad dåligt det kommer gå! Jaja, vi får hoppas att jag klarar G iaf! Slut för ikväll. Ni har längtat efter mig va? ;) Jag förstog det!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0