***

Hejhopp

Ligger i sängen och värmer mig och slöar som en död fisk. Jag tror
faktiskt inte att mitt element funkar ;o För det är på osså har jag dragit upp värmen till 25 grader men icke har det ändrats nåt? Fortfarande lika kallt och jävligt.. Mördardagen idag då! Började med matte nationella som gick hyffsat sen företagsekonomi där jag inte gjorde ett skit ungefär sen lunch, engelska, svenska och sen sista timmen hade jag så ont i huvudet och var så trött så jag sjukanmälde mig och gick hem. Träffade Didrik och Sofia på bussen även Malin och Jansson! Trevligt resa var det =) Busschaffören skrämde dock livet ur oss när vi skulle kliva in i bussen ;) Först så var dörren stängd så står vi och väntar på att han ska öppna sen helt plötsligt så flyger dörren upp i all världens fart och slår i bussen sen. Jag skrattade så jag dog. På vägen hem höll jag sen också på att blåsa bort! Det var en upplevelse i sig. Det blåste så in i bomben mycket och sopgubben måste ha skrattat åt mig när jag kämpade mig framåt gatan! Hua. Väl hemma tog jag mig en macka och lite yoghurt och la mig i soffan med mina hundar och kikade på tv =) Nu har jag hamnat här som ni redan vet och för en liten stund sedan så sov jag en snutt. Nu vill jag bara ha maaat så jag kan slappa mera sen =) Haha

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0