***

Ååååååååååh jag blir galen!!! Det som har varit mitt liv i nästan hela mitt liv, i 11 år iaf, har helt plötsligt blivit tråkigt och jag vill sluta! Vem fan kan det bero på?? Jo, våran tränare. Fan asså jag får damp! Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara spring långt åt helvete och stanna där. Följ med mig snälla? Jag orkar inte.. Helt jävla seriöst. Ska jag va ärlig så tror jag att jag tänker sluta och börja med nåt annat! Jag kan lattja med fotboll på fritiden annars och ha kul ändå! Så länge jag slipper han.. Blääääääääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men gummsan då, det löser sig :)

2008-05-06 @ 21:38:01
URL: http://mmatildafasth.blogg.se
Postat av: emma

du, jag vet hur du känner :/ :)

2008-05-07 @ 15:35:02
Postat av: sanna

jag tycker synd om dig/er ;/ har hört lite av evelina om eran tränare och jag vet inte vad jag ska säga :) efterbliven kanske?

2008-05-09 @ 09:52:48
URL: http://gotthardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0